Ik ben van sim only naar pre paid. Geen internet. Al contact gehad met klantenservice. Helaas niet gelukt. Zelfs met sim kaart in andere toestel geprobeerd. Nog steeds geen internet.
Bladzijde 1 / 1
Welke stappen zijn al ondernomen? Wat was de reactie van de klantenservice? Wat voor een telefoon heb je? Had je toen je sim only had wel internet?
Hoi Yumiko123, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat jammer dat je simkaart geen verbinding krijgt met internet. Goed dat je de simkaart al in een andere telefoon hebt getest. Het lijkt er dus op dat je simkaart geblokkeerd is voor internet. Ik heb je simkaart daarom zojuist opnieuw op het netwerk aangemeld en de instellingen gereset. Wil je je telefoon uitzetten en je simkaart voor een kwartier uit je telefoon halen? Hierna zou het opgelost moeten zijn.
Mocht dit niet zo zijn, wil ik graag antwoord op de vragen van RicoK 🙂. Hou je me op de hoogte?
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat je simkaart geen verbinding krijgt met internet. Goed dat je de simkaart al in een andere telefoon hebt getest. Het lijkt er dus op dat je simkaart geblokkeerd is voor internet. Ik heb je simkaart daarom zojuist opnieuw op het netwerk aangemeld en de instellingen gereset. Wil je je telefoon uitzetten en je simkaart voor een kwartier uit je telefoon halen? Hierna zou het opgelost moeten zijn.
Mocht dit niet zo zijn, wil ik graag antwoord op de vragen van RicoK 🙂. Hou je me op de hoogte?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.