Hallo,
Gister is mijn zakelijke abonnement ingegaan bij Simyo. Sinds deze overstap doet mijn 3g het niet. Alles staat geactiveerd en "aan" in mijnsimyo.. Hoe kan dit z.s.m. opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
welk toestel heeft u?
Een samsung galaxy core 2
De menu's zullen niet veel verschillen dus probeert de stappen eens te volgen uit onderstaande link..
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/g386f-galaxy-core-lte/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Horen graag of het gelukt is.
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/samsung/g386f-galaxy-core-lte/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Horen graag of het gelukt is.
gelukt! bedankt 🙂
Graag gedaan.. 🙂
Hoi M.Cornelissen, welkom op het Simyo forum!
Super bedankt Raytje. Wat een goede hulp is hij toch :D
Mocht je nog iets willen vragen, dan zijn we bereikbaar op het forum 😉
Super bedankt Raytje. Wat een goede hulp is hij toch :D
Mocht je nog iets willen vragen, dan zijn we bereikbaar op het forum 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.