Skip to main content

.

Begint een eentonig verhaal te worden bij Simyo.
Beloven van alles maar maken niets waar.

Binnen 1 week is nu al weer een maand verder.

- Nog steeds geen oplossing 
- Nog steeds NIET benaderd door een netwerkspecialist ondanks meerdere toezeggingen 
- Nog steeds geen creditering van de maandbedragen ondanks toezeggingen 
-Nog steeds geen compensatie ondanks toezeggingen.

En dit mag zich de Beste provider van Nederland noemen😭😭😭

Hoi @Awater

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp je frustratie heel goed en snap dat je graag een andere communicatie had gezien vanuit onze kant. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik kijk graag met je mee om te zien wat er allemaal is gezegd en wat de status is. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen? Alvast bedankt.

Ik wil je echter vriendelijk verzoeken om te stoppen met het herhaaldelijk posten van dezelfde vraag in verschillende topics. Dit is namelijk niet toegestaan volgens onze huisregels. Daarom heb ik je reacties in meerdere topics ook verwijderd. Laten we de communicatie via één topic houden om verwarring te voorkomen.

Groetjes,
Seren


Zojuist mijn 1e belangrijke update ontvangen van SIMYO PER MAIL.

IS HET DE OPLOSSING????

 

Nee gewoon een mail met dat de abonnementskosten omhoog gaan😭😭😭😭. TOP BEZIG SIMYO

Ik was ook al bang dat het voor weekend zou worden opgelost.

 

 


Eind van de middag ook maar even gebeld met SIMYO. Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn.

De strekking van dit verhaal was anders dan voorheen WANT het protocol vanaf 14 augustus hanteren we nu.

Conclusie: Je kunt een software update doen en als dit niet werkt zoek je het maar uit tot er iemand van KPN gaat bellen.

 

Eerdere toezeggingen ten spijt was de reactie.

Maar er is mij telefonisch medegedeeld dat ik een andere iPhone ontvang als de netwerkspecialist er geen oplossing voor heeft.

Nee, hoor u komt nergens voor in aanmerking was de reactie.


Bedankt voor alle leugens van de afgelopen tijd Simyo

 

Nu wilde ik op normale toon nog even wat zeggen en toen werd de haak er opgegooid.


Hoi @Awater,

Wij hebben inmiddels contact via privéberichten. Ik wil je vragen om het via één kanaal te houden, zo voorkomen we verwarring voor ons beiden. 

Groetjes,
Seren