Skip to main content

.

Hallo community,



Tot mijn grote verbazing keek ik een aantal dagen geleden hoeveel van mijn databundel ik nog over had. Ik zag dat ik bijna niets meer over had. Als ik naar mijn verbruik kijk dan zie ik dat ik binnen een half uur bijna 550 mb heb gebruikt, waarvan 500mb binnen minder dan 10 minuten. Op dat tijdstip was ik aan het avondeten. Ik heb mijn telefoon toen niet gebruikt en deze stond op standby dat moment. Ook downloads stonden er niet aan. Ik heb al eerder contact gehad met de helpdesk aangezien ik eerder het probleem heb gehad dat er in hele korte tijd heel veel data weg was. Ik heb sindsdien ook alle apps die veel data gebruiken geen toestemming meer gegeven om mobiele data te gebruiken. Toch komt weer het onverklaarbaar hoge verbruik naar voren.



Wat kan simyo voor mij betekenen?



Onderstaand het overzicht van verbruik het moment.



Met vriendelijke groeten,



Gerlof



2015-03-26 18:29:18 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 18:59:10 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:00:00 Internet gebruik (60003 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:01:05 Internet gebruik (60000 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:02:14 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:03:34 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:04:35 Internet gebruik (60002 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:05:48 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:06:51 Internet gebruik (60001 kB) 00:00:00 €0.00

2015-03-26 19:07:51 Internet gebruik (23483 kB) 00:00:00 €0.00
Hoi gerlof92,



Welkom op ons forum:) Wat vervelend dat jouw toestel veel data heeft verbruikt wat jij niet kan verklaren.



Het overzicht van het verbruik is exact wat ik ook kan zien. Ik zie dus dat het verbruikt is, maar kan aan de hand van die gegevens niet zien wat er in jouw toestel voor dit verbruik heeft gezorgd. Gelukkig kun jij in jouw toestel meer terugvinden. Voor meer inzicht kun je het topic over dataverbruik eens doornemen. Hierin vindt je ook 2 artikelen die je kunnen helpen bij het inzien van je verbruik. Het lijkt erop dat jouw toestel een update of synchronisatie heeft gedraaid. heb jij de boosdoener kunnen vinden?



Wil jij er zeker van zijn dat je geen verbruik hebt via het netwerk? Zet dan je mobiele data uit op het moment dat er toch een wifi netwerk in de buurt is;) Meer kan ik in dit geval niet voor je doen. In de artikelen kun je ook voor jouw besturingssysteem meer tips en handige apps vinden:D



Heeft dit je meer inzicht gegeven?

Reageer