Skip to main content

.

Ik heb ineens meer dan 90 euro aan m’n gebruikt terwijl ik een prepaid nummer had en ik geen 5G gebruikte via dit nummer maar via een ander ik ga dit niet betalen hoor maar hoe kan dit moet ik dit betalen 

Hallo @Rj2 Simyo kent (nog) geen 5G, maar maximaal 4G+

Op je telefoon kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is.

Via MijnSimyo kun je weer je saldo aanvullen en opwaarderen.

Hoi @Rj2,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ik zie inderdaad dat er beltegoed is verbruikt door internet gebruik. Ik zie ook dat je inmiddels je internet in je mijn Simyo uit hebt gezet. Zo weet je zeker dat je geen internet kan gebruiken met je Simyo sim. 

Zoals @JanD aangaf kan je in je toestel vaak terugvinden waaraan je data hebt verbruikt (bedankt voor je hulp!). Ik adviseer dit goed door te lopen.

Bij Simyo mag je altijd je bel / internet sessie afmaken ook al staat er niet genoeg beltegoed op de kaart. Hierdoor kan er een min tegoed ontstaat. Aangezien een tegoed niet in de min terecht kan komen vult Simyo je tegoed weer aan tot €0. Dit zijn dus geen kosten die achteraf nog bij jou in rekening worden gebracht. Je betaald bij prepaid dus alleen het tegoed wat je op de kaart zet. Als je nu opwaardeert komt dat volledige tegoed op je sim.

Hopelijk is alles nu duidelijk.

Groetjes,
Ashley

Reageer