Vanochtend zou mijn nummer overgezet worden. Dit is wel gebeurd, want als ik bel met de huistelefoon naar mijn mobiel gaat hij wel gewoon over. Alleen ik kreeg een mail dat mijn internetbundel per direct in zou gaan, maar ik heb nog steeds geen internet? Ik heb ook een sms gestuurd naar 1300 met 'Ja' omdat ik deze niet kreeg, maar als reactie kreeg ik dat mijn abonnement bij hun niet bekend is.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum FVG,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel. Waarschijnlijk maak je gebruik van een toestel dat de configuratie sms niet accepteert. Android, Windows mobile en IOS accepteren een dergelijke sms niet. In dat geval moet je de internet instellingen handmatig invoeren. Graag horen we van je indien het nog niet werkt.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel. Waarschijnlijk maak je gebruik van een toestel dat de configuratie sms niet accepteert. Android, Windows mobile en IOS accepteren een dergelijke sms niet. In dat geval moet je de internet instellingen handmatig invoeren. Graag horen we van je indien het nog niet werkt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.