Skip to main content

.

Een aantal weken al aangegeven dat ik problemen heb met bellen en interneten op mijn Iphone 1. Dit zou een probleem zijn bij het KPN netwerk ener wordt/ werd aan gewerkt. Maar ik heb na ruim 3 weken nog steeds problemen en ben niet bereikbaar, er was mij toegezegd dat ik een mail zou ontvangen over de problemen en dat er telefonisch contact opgenomen zou worden, beide zijn niet gebeurd. Ik ben nu dan ook op een punt gekomen dat het vertrouwen in Simyo /KPN tot een minimum is gedaald. Daarnaast ben ik nog steeds onbereikbaar, waardoor ik regelmatig in de problemen kom met mijn werkgever die mij verplicht bereikbaar te zijn.

Ik wil dan ook het liefst overstappen naar een ander netwerk (Odido / Vodafone) waar de problemen niet zijn. Kortom ik zou het op prijstellen als mijn abonnement beëindigd kan worden met nummerbehoud ( nummerportatie is een recht van de consument ook als een abonnement voortijdig beëindigd wordt

Hi @19Wilma63,

Bedankt voor je bericht. Ik kan het me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt!

Helaas zijn er meer klanten die hetzelfde probleem ervaren als jij. Onze technische afdeling heeft hard gewerkt om een oplossing te vinden. Inmiddels is er een oplossing gevonden. Klanten die deze netwerkproblemen hebben gehad, zullen inderdaad een e-mail ontvangen met verdere informatie en instructies. Ook zul je gecompenseerd worden voor de abonnementskosten. Hierover zul je ook nog geïnformeerd worden per e-mail. In de tussentijd werkt ons team hard om alle klanten via e-mail te informeren over de oplossing. Als je op de interne lijst staat zul je dus binnenkort geïnformeerd worden.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat ik verder voor je kan betekenen hierin.

Groetjes,
Roeqajja

Dit is gewoon niet waar! Ik ben een van die klanten die ook hetzelfde probleem hebben dus ik spreek uit ervaring.

Ik heb de genoemde mail gehad, er wordt helemaal niets opgelost en ook nu zit ik nog gewoon met de problemen.

Reageer