Ondanks diverse pogingen nog steeds sinds de aansluiting van afgelopen vrijdag geen internet op mijn mobiel. Baal heel erg. Via Twitter wel reactie, maar nu al hele dag geen enkele response op mijn mail. Ik baal en ik ben boos!!!!!!!!
Wie heeft er de gouden tip voor de juiste instelling van alle velden voor dit type toestel?
Bladzijde 1 / 1
Ik !,....... hoop ik :rolleyes:
Oude APN eerst verwijderen.
Bij Naam, Simyo
Bij APN, portalmmm.nl in
Bij Proxy, niet ingesteld
Bij Poort, niet ingesteld
Bij Gebruikersnaam niet ingsteld
Bij Wachtwoord, niet ingesteld
bij server niet ingesteld
bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc
bij MMS-proxy 10.10.100.20
MMS-poort 5080
MCC 204
MNC 08
Bij Verificatietype geen
Type toeganspunt default,mms,supl
Bij APN-type, internet
Na het invoeren je toestel even uit en weer aan zetten.
Graag hoor ik of dit helpt.
Oude APN eerst verwijderen.
Bij Naam, Simyo
Bij APN, portalmmm.nl in
Bij Proxy, niet ingesteld
Bij Poort, niet ingesteld
Bij Gebruikersnaam niet ingsteld
Bij Wachtwoord, niet ingesteld
bij server niet ingesteld
bij MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc
bij MMS-proxy 10.10.100.20
MMS-poort 5080
MCC 204
MNC 08
Bij Verificatietype geen
Type toeganspunt default,mms,supl
Bij APN-type, internet
Na het invoeren je toestel even uit en weer aan zetten.
Graag hoor ik of dit helpt.
Wie heeft er de gouden tip voor de juiste instelling van alle velden voor dit type toestel?
Hoi midverschoor, welkom op het Simyo forum.
Volgens mij heb ik je zelf afgelopen maandag de instellingen die Martijn aangeeft al gemaild, maar dat heeft nog niet echt geholpen, blijkt :(
Je vraagt in je mail van gisteravond wat er moet staan op de plek van 'geen' en 'niet ingesteld'. Daar hoef je letterlijk niets in te vullen of aan te vinken. Echt leeg. Dus ook geen 'geen' invullen.
Ik begrijp dat dit behoorlijk vervelend begint te worden, maar wil je alle andere APN's verwijderen, de instellingen invoeren zoals we aangeven, en je mobiel nog één keer opnieuw opstarten?
Je laatste mail beschouw ik nu al beantwoord, is dat goed?
Wil je even laten weten of het gelukt is (fingers crossed)
Martijn; dank je voor de hulp!
Ondanks diverse pogingen nog steeds sinds de aansluiting van afgelopen vrijdag geen internet op mijn mobiel. Baal heel erg. Via Twitter wel reactie, maar nu al hele dag geen enkele response op mijn mail. Ik baal en ik ben boos!!!!!!!!
Wie heeft er de gouden tip voor de juiste instelling van alle velden voor dit type toestel?
Ernst en Martijn: dank, internet doet het hiermee. Deze instellingen had ik echt nog niet eerder gehad Ernst. Alleeennnnn: email doet het nog niet, welke instellingen moeten er staan bij instellingen uitgaande email? Hij staat nu nog op vodafone.nl en dat is natuurlijk sowieso niet goed. Ik kan wel emails ontvangen, maar niet verzenden, ook niet als ik thuis ben en via wifi ben aangesloten.
Het lijkt er op dat ook email instellen nu gelukt is, via kpnforum. Dank allen voor de hulp, op naar heel veel plezier via het Simyo netwerk.
Oh gelukkig maar midverschoor :)
Gelukkig ben je handig met fora en heb je zelf je mailprobleem zo kunnen oplossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.