Hi,
Gisterenmiddag heb ik mijn bundel aangepast en 4G aangezet op de site. Dit zou een uur duren maar ik zie nog steeds geen 4G of LTE in beeld staan. APN staat goed op portalmmm.nl en de telefoon heb ik al meerdere malen sindsdien gereboot. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Kun je aangeven wat voor telefoon je hebt? Merk en model.
Het is een Samsung S7. Ik heb het eerder gebruikt, dus het kán wel.
Kijk even bij de instellingen voor mobiele netwerken en dan voorkeursnetwerktype of die wel op de hoogste waarde staat.
Die staat inderdaad goed op 4g/3g/2g
Dan denk ik dat Simyo even vanuit hun reset moet toepassen.
Het werkt nu!
top 🙂
Hoi Saskya,
Oei, wat vervelend dat je 4G niet werkte! Gelukkig werkt het inmiddels alweer. Wat is je oplossing geweest?
Groetjes,
Samantha
@Ray Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Oei, wat vervelend dat je 4G niet werkte! Gelukkig werkt het inmiddels alweer. Wat is je oplossing geweest?
Groetjes,
Samantha
@Ray Heel erg bedankt voor je hulp! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.