Skip to main content

.

Gisteren een abonnement afgesloten, maar het internet is enorm traag. Ik kan bijvoorbeeld niet buienradar checken of snapchats openen.

Mogelijk is er iets misgegaan?

 

Ik hoop snel van jullie te horen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Saskia de Vries

Hoi @Saskiadvdv,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je een nieuw abonnement bij ons hebt afgesloten! 😊

Ik help je hier graag mee verder. Het zou kunnen dat je even moet controleren of je APN instellingen goed staan. Dit kun je doen met behulp van onze Toestelhulp, je kiest hier dan voor “iOS” of “Android”.

Verder heb ik een reset uitgevoerd op je internetoptie. Het is belangrijk dat je je telefoon helemaal uit zet voor 15 minuten zodra je dit leest. Daarna kun je je telefoon opnieuw opstarten.

Ik hoor graag van je of je internet hierna sneller werkt!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer