Hoi,
Het is sinds maandag niet mogelijk om te internetten. Sinds gister is mijn internetbundel ( maand ) verlopen , maar het is niet mogelijk om een nieuwe maandbundel op te waarderen omdat ik steeds de melding krijg dat mijn oude bundel nog steeds geld.. Zit er dan toch een soort vertraging in de updates van het verbruik ofzo?
Ik hoop snel wat meer te weten! 🙂
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mirjamnorg,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je vandaag 12 december een nieuwe maandbundel hebt gekocht voor het internet.
Kan je bevestigen of dit zo is.
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je vandaag 12 december een nieuwe maandbundel hebt gekocht voor het internet.
Kan je bevestigen of dit zo is.
Hallo,
ja het klopt. Ook werkt het prima, het bleek dat ik het mobiel internet opnieuw moest instellen.
Groetjes,
Mirjam
ja het klopt. Ook werkt het prima, het bleek dat ik het mobiel internet opnieuw moest instellen.
Groetjes,
Mirjam
Hey Mirjamnorg,
Goed om te horen dat alles werkt. Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Goed om te horen dat alles werkt. Bedankt voor jouw terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.