Ik wilde vanmorgen een mail beantwoorden en had mobiele gegevens ingeschakeld. De instellingen kloppen en toch werd de mail niet verzonden. Enig idee waar dit aan ligt.
Bladzijde 1 / 1
Dat kan ook aan de mailbox provider liggen. Welke is dat als ik vragen mag?
Heter van kpn
Hetnet moet dat zijn
Misschien dat je KPN kan bellen? : Bel: 0800-0105 (24/7 gratis bereikbaar)
Maar je kan ook eerst kijken of er misschien een storing is op het KPN netwerk in jouw regio.
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/problemen-storingen.htm
Maar je kan ook eerst kijken of er misschien een storing is op het KPN netwerk in jouw regio.
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/problemen-storingen.htm
Zal het eens proberen bedankt voor je reactie
Hoi joppe3010,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet handig!
Gelukkig heb je al een hoop informatie van Raytje gekregen (Bedankt Raytje :D) Heb je ondertussen al contact gehad met KPN? Is dit de eerste keer dat je problemen hebt met het verzenden van een e-mail?
Ik ben bang dat voor jou geldt wat er vermeld staat in dit topic. Zou je dit eens willen doornemen?
Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik het graag.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet handig!
Gelukkig heb je al een hoop informatie van Raytje gekregen (Bedankt Raytje :D) Heb je ondertussen al contact gehad met KPN? Is dit de eerste keer dat je problemen hebt met het verzenden van een e-mail?
Ik ben bang dat voor jou geldt wat er vermeld staat in dit topic. Zou je dit eens willen doornemen?
Mocht je nog vragen hebben, dan lees ik het graag.
Groetjes,
Angela
Ok heb het topic gelezen en zit nog te wachten op een reactie van kpn. Zodra ik meer weet zal ik het vermelden.
Super! Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden :D
Je bent snel overigens ;)
Groetjes,
Angela
Je bent snel overigens ;)
Groetjes,
Angela
Ja haha ben altijd snel
Wij in het weekend niet zo, maar we zijn erg benieuwd of je inmiddels reactie hebt gekregen 🙂. We zien je reactie tegemoet!
Groetjes, Tiury
Groetjes, Tiury
Hallo nee helaas heb nog geen reactie van kpn. Zal er eens weer een mail heen sturen.
Had vanmorgen bericht van kpn. Heb het account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met andere inloggegevens. Moest pop.hetnet veranderen in pop.kpn mail en ook bij uitgaande mails. Ook de poortinstellingen waren gewijzigd. En hij doet het nu.
Hoi joppe3010,
Hartstikke bedankt voor je uitleg 🙂. Hier help je hopelijk ook andere forumleden mee! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!
Groetjes, Tiury
Hartstikke bedankt voor je uitleg 🙂. Hier help je hopelijk ook andere forumleden mee! Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!
Groetjes, Tiury
Ook bedankt voor de reacties.
Hoi joppe3010,
Yes 😳 Hopelijk tot ziens op het forum.
Yes 😳 Hopelijk tot ziens op het forum.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.