hallo,
ik heb de vorige keer een bericht geplaast en daar gevraagd over het internet hier heb ik geen reactie meer op gehad.
ik had de instellingen die jullie in een topic hebben staan ingesteld maar nog doet hij het niet.
nu heb ik mijn eerste halve maand dus geld betaald voor internet maar hem niet kunnen gebruiken.
wat moet ik doen zodat hij het wel gaat doen, want nu betaal ik voor iets wat niet gebruikt kan worden.
ik heb een samsung gio gt_s5660
groetjes
Bladzijde 1 / 1
Had je de instelling al handmatig ingevoerd, en ook de sms naar 1300 geprobeerd?
Kijk hier eens: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/
Kijk hier eens: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/
Heb je in Mijn Simyo bij de Instellingen je databundel aangezet? Als deze niet aanstaat kun je op je telefoon instellen wat je wilt, maar zul je geen internetverbinding tot stand kunnen brengen.
NB Mijn vrouw heeft ook al weer lange tijd een Samsung Gio en ook al weer sinds dezelfde lange tijd mobiel internet via Simyo.
Laat eens zien wat je instellingen zijn, dan kan ik ze vergelijken met/op het toestel van mijn vrouw.
NB Mijn vrouw heeft ook al weer lange tijd een Samsung Gio en ook al weer sinds dezelfde lange tijd mobiel internet via Simyo.
Laat eens zien wat je instellingen zijn, dan kan ik ze vergelijken met/op het toestel van mijn vrouw.
ik heb de vorige keer een bericht geplaast en daar gevraagd over het internet hier heb ik geen reactie meer op gehad.
ik had de instellingen die jullie in een topic hebben staan ingesteld maar nog doet hij het niet.
nu heb ik mijn eerste halve maand dus geld betaald voor internet maar hem niet kunnen gebruiken.
wat moet ik doen zodat hij het wel gaat doen, want nu betaal ik voor iets wat niet gebruikt kan worden.
ik heb een samsung gio gt_s5660
groetjes
Hoi Ilse!,
Welke melding krijg je te zien wanneer je browser opent op je toestel?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.