Beste Simyo,
Al een tijdje heb ik last van mijn mobiele internet. Op het moment dat mijn toestel naar 3G overschakelt krijgt mijn toestel niks binnen. Bij een slechtere verbinding (edge (E)) of snellere verbinding (H of H+) heeft mijn toestel gek genoeg wel internet. Ik ben al sinds gisteren bezig om vast te stellen waar de oorzaak zich nou bevind. Om zeker te zijn dat het niet aan mijn toestel ligt heb ik geprobeerd om het toestel naar fabrieksinstellingen te herstellen. Dit heeft jammer genoeg niet het probleem opgelost. Ook heb ik de APN instellingen gecontroleerd. Echter blijft het probleem zich voordoen. Daarnaast heb ik vandaag in een andere toestel mijn simkaart ingestoken. Ook hier bleef het probleem zich vertonen.
Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Groetjes,
Brendon
Bladzijde 1 / 1
Het is een bekend probleem maar zou nu opgelost zijn door de telefoon te herstarten.
Zie laatste bericht.
https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-3g-meer-dit-33857
Zie laatste bericht.
https://forum.simyo.nl/internet-62/geen-3g-meer-dit-33857
Hoi Raytje, dat heb ik inmiddels al 2x geprobeerd! Helaas heeft het geen invloed gehad op mijn probleem.
Hoi Brendonryan,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat onhandig dat je geen verbinding kunt maken met het 3G netwerk.
Zoals Raytje aangeeft, hebben we na onderzoek kunnen vaststellen dat er iets niet helemaal goed liep op het netwerk. De netwerkspecialisten van KPN hebben dit probleem gisteren opgelost 🙂 Met het uit- en aanzetten van je telefoon, zou je weer een verbinding moeten kunnen opzetten met 3G.
Omdat je aangeeft dat dit helaas niet lukt, heb ik een reset uitgevoerd op de internetinstellingen van je simkaart. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten. Laat je ons weten of dit geholpen heeft?
@Raytje, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat onhandig dat je geen verbinding kunt maken met het 3G netwerk.
Zoals Raytje aangeeft, hebben we na onderzoek kunnen vaststellen dat er iets niet helemaal goed liep op het netwerk. De netwerkspecialisten van KPN hebben dit probleem gisteren opgelost 🙂 Met het uit- en aanzetten van je telefoon, zou je weer een verbinding moeten kunnen opzetten met 3G.
Omdat je aangeeft dat dit helaas niet lukt, heb ik een reset uitgevoerd op de internetinstellingen van je simkaart. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten. Laat je ons weten of dit geholpen heeft?
@Raytje, bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Angela
Beste Angela,
Ik heb de instructies gevolgd die u zojuist opnoemt. Helaas heeft de reset geen invloed gehad op mijn probleem. Op het moment dat ik alleen 3G boven mijn scherm heb staan krijg ik nog steeds niks binnen :(
Groetjes,
Brendon
Ik heb de instructies gevolgd die u zojuist opnoemt. Helaas heeft de reset geen invloed gehad op mijn probleem. Op het moment dat ik alleen 3G boven mijn scherm heb staan krijg ik nog steeds niks binnen :(
Groetjes,
Brendon
Hoi Angela,
Hij doet het weer! Hij kan bij deze dus gesloten worden 😃
Hij doet het weer! Hij kan bij deze dus gesloten worden 😃
Hoi Brendonryan,
Ach, dan heeft het toch wat langer doorgelopen dan in eerste instantie verwacht was 😞 Gelukkig werkt alles nu zoals het hoort! Fijn dat je dit nog even hebt laten weten. Mocht je verder nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.
Groetjes,
Angela
Ach, dan heeft het toch wat langer doorgelopen dan in eerste instantie verwacht was 😞 Gelukkig werkt alles nu zoals het hoort! Fijn dat je dit nog even hebt laten weten. Mocht je verder nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.