Hallo,
Ik was vanmiddag aan het scrollen op youtube shorts toen ik een melding kreeg dat er 80% van mijn bundel was verbruikt. Ik was dus blijkbaar niet verbonden met het wifi thuis. Ik probeerde het te fixen door telefoon uit/aan te zetten, de wifi aan en uit te zetten, de router aan en uit alleen helpte niks. De rest thuis had dit probleem niet.
Toen ik een paar minuten verder was kreeg ik nog een melding dat mijn hele bundel op was. Ik zette toen mijn mobiele data uit. Toen mijn moeder op de simyo app keek hoeveel ik had gebruikt stond er dat ik 6000 mb over mijn budel zit en dat er per minuut 60 mb werd gebruikt, ik had mijn mobiele data nog steeds uitstaan.
We hebben in de simyo app de mobiele data ook uitgezet en het lijkt gestopt te zijn. Alleen hebben we nu wel for no reason €20 boven bundel uit moeten geven. Iemand die weet wat dit is? Cyber attack? Iets op de achtergrond wat aan het downloaden kan zijn? De russen misschien?XD
Voor informatie: Ik heb een Iphone 8, heb de bundel van 6000 mb en heb nog nooit eerder dit probleem gehad.