Hi @Danielthuis,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je internetverbinding niet goed werkt!
Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi @Roeqajja Roeqaja
Dank voor je snelle reactie en actie.
Ik heb de telefoon een kwartier uitgezet en nu op dit moment thuis werkt het al springt telefoon wel steeds op wifi uit zichzelf :-)
Ik houd het in de gaten en als het weer optreedt zal ik hier posten.
Vraag: is bekend hoeveel gebruikers hier last van hebben, bij welke telefoons allemaal en of een reset dan vaak helpt?
Hi @Danielthuis,
Bedankt voor je reactie.
Als je last hebt van wegvallende internetverbinding kan dit meerdere oorzaken hebben. Het maakt hierbij niet uit welk toestel je hebt. Op dit moment speelt er een issue waarbij een aantal klanten met iPhone 11 netwerkproblemen ervaren, maar dat staat hier los van.
Ik hoor graag van je of de reset verbetering heeft opgeleverd! Zo niet, dan kijken we verder wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Groetjes,
Roeqajja