Skip to main content

.

Beste forum leden,



Mijn vriendin heeft zojuist een sms ontvangen waarin stond dat haar mobiele data is overschreden.

Echter is de nieuwe maand alweer begonnen en heeft zij als het goed is, net als mij nieuwe belminuten/data gekregen.

In het verleden is het mij ook een keer overkomen dat ik zo'n foutieve sms heb ontvangen, maar dit zou Simyo als het goed is verhelpen.



Graag hoor ik van jullie hoe het nou precies zit.



Met vriendelijke groet,



Brendon
Hoi Brendonryan,



Welkom op het forum. Aardig dat je dit voor je vriendin navraagt.



Als er veel internet is verbruik kan het kan voorkomen dat de sms vroeg in de maand wordt verzonden. Deze versturen wij op het moment dat internet verbruik plaatsvindt.

Ik zou het graag voor jullie willen nagaan of er sprake is van veel internetverbruik.



Zou je in een privébericht het nummer van je vriendin willen aangeven? Dan zoek ik uit hoe het zit met de sms dat ze gekregen heeft. Zet je ook haar postcode en huisnummer erbij?

Reageer