Hallo,Â
Ik heb precies hetzelfde probleem als gesteld is in dit topic:Â https://forum.simyo.nl/4g-100/3g-werkt-niet-meer-op-iphone-5-a-17514/
Ik heb alleen niet zoveel aan het antwoord van dat topic, echter is mijn probleem wel hetzelfde:
Beste helpdesk,
Ik kan sinds anderhalve week geen gebruik meer maken van mijn mobiele bundel.
Nadat ik een mailtje kreeg dat 4g beschikbaar was heb ik dit geactiveerd op mijnsimyo. Nadat dit geactiveerd was bleek dat het helemaal niet werkt op een iphone 5 (ivm ondersteuning bepaalde frequenties). Toen heb ik dit weer gedeactiveerd via mijn simyo. Echter werkt mijn mobiele data sinds dat moment niet meer. ik krijg de melding "u heeft geen abonnement op een mobiele dataservice"
Ik heb verschillende apn`s ingesteld (gevolgd door reboot) maar dit mag allemaal niet baten. Geprobeerd:
internet
iphonekpn.nl
kpn4g.nl
Ik heb het idee dat er aan simyo zijde iets niet goed is waardoor ik al een tijd niet meer kan internetten.
Het enige verschil is dat ik pas sinds deze maand bij Simyo zit. Mijn bel en sms-bundel werkt al wel.
Groeten, Bas
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bas1, welkom op het Simyo forum!
In je gegevens zie ik dat je gistermiddag hierover ook ook al even gebeld hebt met onze klantenservice en dat je internet inmiddels weer werkt :D
Je APN stond nog niet niet in het netwerk en dat is opgelost
In je gegevens zie ik dat je gistermiddag hierover ook ook al even gebeld hebt met onze klantenservice en dat je internet inmiddels weer werkt :D
Je APN stond nog niet niet in het netwerk en dat is opgelost
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.