Sinds een paar dagen werkt mijn mobiele netwerk niet meer. Wifi werkt prima, maar buiten de deur heb ik geen internet. Ik heb alles al nagekeken en de instelling bekeken, maar dat lijkt allemaal in orde. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je internet niet werkt. Maar het is goed dat je hierover informeert, dan kijken we samen naar een oplossing. Zou je alleen nog kunnen delen welk toestel je hebt en of je dit probleem overal hebt of op specifieke locaties?
Ik wil je als eerst vragen om de stappenplan op deze pagina's te volgen: Internet op mobiel werkt niet en Handmatig mobiel internet instellen. Als je in het buitenland bent wil ik je adviseren om ook deze stappenplan te volgen: Mobiel internet in het buitenland instellen. Hierna zou alles weer moeten werken.
Graag hoor ik van je of dit heeft geholpen, zo niet kijken we samen verder naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Beste Seren,
bedankt voor je bericht. Ik heb een Google Pixel 6 telefoon. Ik heb de pagina's “internet op mobiel werkt niet” en "handmatig mobiel internet instellen” allebei al doorlopen. Alle instellingen zijn nagekeken. Ik heb ondertussen de klantenservice van Simyo ook al gesproken aan de telefoon en met hun wat stappen doorlopen. We kwamen er niet uit. Daarna heeft de klantenservice contact gezocht met, als ik het goed heb, een netwerk specialist van Simyo en daarna ben ik netjes teruggebeld, maar we kwamen er niet uit. Ik heb ondertussen ook al een e-simkaart geinstalleerd en de oude simkaart er uit gehaald om te kijken of ik zo het probleem kon oplossen, maar helaas ook niet, Daarna heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Google voor ondersteuning van mijn Pixel 6, maar ook dat heeft niet geholpen en die verwijzen me weer naar jullie.Ondertussen heb ik voor de zekerheid ook een nieuwe fysieke simkaart besteld om te kijken of dat iets uithaalt. Maar ondertussen weet ik niet meer hoe dit op te lossen.
bedankt voor je bericht. Ik heb een Google Pixel 6 telefoon. Ik heb de pagina's “internet op mobiel werkt niet” en "handmatig mobiel internet instellen” allebei al doorlopen. Alle instellingen zijn nagekeken. Ik heb ondertussen de klantenservice van Simyo ook al gesproken aan de telefoon en met hun wat stappen doorlopen. We kwamen er niet uit. Daarna heeft de klantenservice contact gezocht met, als ik het goed heb, een netwerk specialist van Simyo en daarna ben ik netjes teruggebeld, maar we kwamen er niet uit. Ik heb ondertussen ook al een e-simkaart geinstalleerd en de oude simkaart er uit gehaald om te kijken of ik zo het probleem kon oplossen, maar helaas ook niet, Daarna heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice van Google voor ondersteuning van mijn Pixel 6, maar ook dat heeft niet geholpen en die verwijzen me weer naar jullie.Ondertussen heb ik voor de zekerheid ook een nieuwe fysieke simkaart besteld om te kijken of dat iets uithaalt. Maar ondertussen weet ik niet meer hoe dit op te lossen.
Bedankt voor je terugkoppeling
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.