Hallo,
Ik heb sinds kort een iPhone 4. Aan mijn abonnement heb ik nu een internetbundel toegevoegd, maar het werkt niet. Via de WiFi heb ik wel gewoon internet. Ik heb op mijn simyo mobiel internet aan gezet, op het forum al nagekeken wat de instellingen van mijn telefoon moeten zijn, en vervolgens een sms met "ja" gestuurd naar 1300. Daarop kreeg ik als antwoord:
"Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support."
Hoe krijg ik nu toch mobiel internet?
groeten,
Femke
Bladzijde 1 / 1
Hoi Fem,
Allereerst welkom op het forum! :)
Ik wil je aanraden de volgende instellingen in te stellen op je iPhone 4 onder Instellingen >> Algemeen >> Mobiel datanetwerk:
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Zie voor precieze stappen ook deze site, máár gebruik dan de instellingen die ik je net heb gegeven i.p.v. de instellingen die worden weergegeven op die site 🙂.
Graag hoor ik van je of je mobiel internet nu wel werkt! 🙂
Allereerst welkom op het forum! :)
Ik wil je aanraden de volgende instellingen in te stellen op je iPhone 4 onder Instellingen >> Algemeen >> Mobiel datanetwerk:
APN: internet
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: gprs
Zie voor precieze stappen ook deze site, máár gebruik dan de instellingen die ik je net heb gegeven i.p.v. de instellingen die worden weergegeven op die site 🙂.
Graag hoor ik van je of je mobiel internet nu wel werkt! 🙂
Hoi Kim,
Ik had hem ook al een keer uit en aan gezet en toen lukte het ook al. Ik heb toch nog even gecheckt hoe bovenstaande instellingen waren, en die waren zoals op de site van de KPN. Heb ze toch nog even veranderd, weet niet of dat dan nog uitmaakt, ben net toegetreden tot de wereld der iPhones en voel me nog een behoorlijke dummy.
Ik geloof dat het allemaal werkt nu, ik geloof het pas echt als ik van huis ben en dan nog steeds internet heb. :rolleyes: Zo niet, dan hoor je nog van me, maar in ieder geval alvast bedankt voor je hulp.
groeten,
Femke
Ik had hem ook al een keer uit en aan gezet en toen lukte het ook al. Ik heb toch nog even gecheckt hoe bovenstaande instellingen waren, en die waren zoals op de site van de KPN. Heb ze toch nog even veranderd, weet niet of dat dan nog uitmaakt, ben net toegetreden tot de wereld der iPhones en voel me nog een behoorlijke dummy.
Ik geloof dat het allemaal werkt nu, ik geloof het pas echt als ik van huis ben en dan nog steeds internet heb. :rolleyes: Zo niet, dan hoor je nog van me, maar in ieder geval alvast bedankt voor je hulp.
groeten,
Femke
Hoi Fem,
Je kunt het ook testen door op je iPhone je Wifi even uit te zetten. Maar als je niet niet zo bekend bent in deze wondere wereld, kun je in dit prettige weer natuurlijk ook gewoon even lekker naar buiten gaan 😃
Je kunt het ook testen door op je iPhone je Wifi even uit te zetten. Maar als je niet niet zo bekend bent in deze wondere wereld, kun je in dit prettige weer natuurlijk ook gewoon even lekker naar buiten gaan 😃
Ja natuurlijk Ernst, dat snap ik nog wel... :rolleyes: Alles doet het inmiddels naar behoren! Bedankt voor het meedenken!
groeten,
Femke
groeten,
Femke
...en je had het misschien hier ook even kunnen lezen.
Bij de meeste smartphones werkt sms-en voor instellingen sowieso niet.
Fijn dat je kunt internetten. Veel plezier met je iPhone.
Bij de meeste smartphones werkt sms-en voor instellingen sowieso niet.
Fijn dat je kunt internetten. Veel plezier met je iPhone.
Had ik al gedaan de leon, die instellingen stonden al goed, maar dat werkte niet. En daar staat trouwens ook iets anders dan in het advies van Kim, dus?? Ik denk toch dat het uit en aan zetten de truc was. Maar goed, blij dat het nu werkt en bedankt.
Jij blij, wij blij 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.