Alle tips&trick op forum gelezen en geprobeerd, helaas nog steeds geen mobiel internet op mijn acer. Wie heeft de oplossing?
Bladzijde 1 / 1
Beste Spnoob,
Welkom op het Simyo forum!
Hieronder staat stapgewijs uitgelegd hoe u de internet instellingen moet invoeren op uw Android toestel.
Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen draadloos en netwerken mobiele netwerken namen toegangspunten gebruik de menu knop kies standaardinstellingen herstellen
Vervolgens kunt u de internet instellingen handmatig invoeren.
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in uw scherm klikt u op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren.
Zorg ook altijd dat de optie gegevensservices tijdens roaming en pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt zijn. Deze twee opties kunt u terug vinden onder menu mobiele netwerken
Nadat u bovenstaande stappen heeft uitgevoerd, dient u uw toestel uit/aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Grooetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Hieronder staat stapgewijs uitgelegd hoe u de internet instellingen moet invoeren op uw Android toestel.
Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen draadloos en netwerken mobiele netwerken namen toegangspunten gebruik de menu knop kies standaardinstellingen herstellen
Vervolgens kunt u de internet instellingen handmatig invoeren.
Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.
Links onder in uw scherm klikt u op de menu toets > nieuw toegangspunt
Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)
- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren.
Zorg ook altijd dat de optie gegevensservices tijdens roaming en pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt zijn. Deze twee opties kunt u terug vinden onder menu mobiele netwerken
Nadat u bovenstaande stappen heeft uitgevoerd, dient u uw toestel uit/aan te zetten.
Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.
Grooetjes,
Manisha
Je schrijft:
"Zorg ook altijd dat de optie gegevensservices tijdens roaming en pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt zijn."
Waarom zou roaming aan moeten staan? Komt me dat niet op extra kosten buiten de bundel te staan?
"Zorg ook altijd dat de optie gegevensservices tijdens roaming en pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt zijn."
Waarom zou roaming aan moeten staan? Komt me dat niet op extra kosten buiten de bundel te staan?
Welkom op het forum Racer,
Nee. Dit zou alleen van toepassing zijn wanneer je in het buitenland bent. Wij ondersteunen de mogelijkheid om in het buitenland te kunnen internetten nog niet. Dus deze optie kan gewoon aan staan.
Groetjes,
Alex
Nee. Dit zou alleen van toepassing zijn wanneer je in het buitenland bent. Wij ondersteunen de mogelijkheid om in het buitenland te kunnen internetten nog niet. Dus deze optie kan gewoon aan staan.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.