Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen een Internet basis bundel besteld.
Gelijk begon het al dat ik niet op internet kon via het netwerk.
Ben toen gelijk maar bezig gegaan met het handmatig instellen van het Netwerk.
Dit heb ik gedaan met de FAQ van Bibi, maar ook na dit gedaan te hebben (5 maal achter elkaar met opnieuw opstarten) nog steeds geen resultaat.
Dus ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen, er stond ook iets bij dat ik mijn bundel moest activeren, maar waar vind ik dit?
Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Remco meijer
Bladzijde 1 / 1
Nou, het probleem is al opgelost.
Heb het probleempje al gevonden ;P
Topic kan dus worden gesloten of verwijdert 🙂
Heb het probleempje al gevonden ;P
Topic kan dus worden gesloten of verwijdert 🙂
en wat was nu het probleem?
Had toch iets verkeerd ingestelt, er stond dat ik bij APN internet in moest voeren.
Maar ik moest er in zetten basicinternet, daarna telefoon opnieuw opgestart en het werkte!
Maar ik moest er in zetten basicinternet, daarna telefoon opnieuw opgestart en het werkte!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.