Ik heb nu ruim 2 jaar een abonnement met internet bij Simyo en nooit problemen gehad, maar nu doet sinds ik een paar dagen geleden een dagje in België ben geweest mobiel internet het niet meer. Mijn HTC One S geeft aan 'Verbinding verbroken omdat dienst niet beschikbaar is.' Ik heb alle stappen van de klantenservice al opgevolgd, het forum doorgelezen en de APN opnieuw ingevuld. Ik heb het toestel al meerdere malen opnieuw opgestart en de SIM-kaart meermaals verwijdert maar het heeft allemaal niets opgeleverd. Graag wil ik mobiel internet op mijn mobiele telefoon weer werkend hebben omdat ik het dagelijks gebruik en er wel gewoon voor betaal.
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hoi Smit, welkom op ons forum!
Lastig dat je nu niet meer kunt internetten... Je geeft aan dat je de APN opnieuw ingesteld hebt met de informatie die je op het forum gevonden hebt.
Zou je je APN ook nog eens kunnen nalopen met deze instellingen? Dat zijn de ideale instellingen voor een telefoon als de jouwe.
Laat je nog even weten of het je hiermee lukt?
Lastig dat je nu niet meer kunt internetten... Je geeft aan dat je de APN opnieuw ingesteld hebt met de informatie die je op het forum gevonden hebt.
Zou je je APN ook nog eens kunnen nalopen met deze instellingen? Dat zijn de ideale instellingen voor een telefoon als de jouwe.
Laat je nog even weten of het je hiermee lukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.