Sinds vandaag is mijn internetbundel actief. Mobiel internet doet het echter niet. Bij instellingen op mijn simyo heb ik mobiel internet ingeschakeld. Ik heb 'ja' ge-sms't naar 1300. Ik kreeg het volgende antwoord: "Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support." Hoe zorg ik ervoor dat het wel gaat werken??
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Olivier,
Zou je even kunnen laten weten van welk merk en type toestel je gebruik maakt zodat wij jou van de correcte internet instellingen kunnen voorzien?
Zou je even kunnen laten weten van welk merk en type toestel je gebruik maakt zodat wij jou van de correcte internet instellingen kunnen voorzien?
Dag Wayne,
bedankt voor je reactie! Het probleem is gelukkig al verholpen. Op de dag van nummerbehoud had ik geen internet, maar vanaf de dag erna wel.
bedankt voor uw hulp.
groeten
Olivier
bedankt voor je reactie! Het probleem is gelukkig al verholpen. Op de dag van nummerbehoud had ik geen internet, maar vanaf de dag erna wel.
bedankt voor uw hulp.
groeten
Olivier
Beste Oliver,
Fijn om te horen dat het probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat het probleem is verholpen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.