Beste,
Mijn mobiel internet werkt niet meer sinds gisteravond 19.00uur. Ik werk vanuit huis met een uitstekende internetverbinding en die verbinding is niet gewijzigd sinds gisteravond. Krijg steeds de tekst bij ophalen e-mail: "pop3.live.com reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hjebt ingevoerd in de e-mailinstellingen". Hieraan heb ik niets gewijzigd sinds gisteravond... Instellingen APN: portalmmm.nl - KPN - GPRS...Wat kan ik doen, graag uw feedback svp.
Alvast dank!
Grt. Bertwin
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Bertwin,
Doet de rest van het internet het wel? Dus bijvoorbeeld mobiel.nu.nl?
Als het alleen de mail is, dan ben je niet de enige :mad: http://allestoringen.nl/storing/outlook
Als het alleen de mail is, dan ben je niet de enige :mad: http://allestoringen.nl/storing/outlook
Goedemiddag Frans,
Dank voor je reactie! De apps zoals mobiel.nu.nl werken ook niet, krijg dan een pop up schermpje te zien met: "Geen verbinding. Er is geen verbinding mogelijk met NU.nl Controleer je verbinding of probeer het later nog eens". Tsja wist ik maar wat ik moest controleren, maw mijn mobiel internet ligt er helemaal uit. Andere suggestie(s)
[quote]
Goedemiddag Frans,
Dank voor je reactie! De apps zoals mobiel.nu.nl werken ook niet, krijg dan een pop up schermpje te zien met: "Geen verbinding. Er is geen verbinding mogelijk met NU.nl Controleer je verbinding of probeer het later nog eens". Tsja wist ik maar wat ik moest controleren, maw mijn mobiel internet ligt er HELEMAAL UIT.
Goedemiddag Frans, heb mijn netwerkinstellingen gereset en nu werkt alles weer...oeffff wel zo prettig! bedankt voor 't meedenken! Grt Bertwin
Goedemiddag Frans,
Dank voor je reactie! De apps zoals mobiel.nu.nl werken ook niet, krijg dan een pop up schermpje te zien met: "Geen verbinding. Er is geen verbinding mogelijk met NU.nl Controleer je verbinding of probeer het later nog eens". Tsja wist ik maar wat ik moest controleren, maw mijn mobiel internet ligt er HELEMAAL UIT.
Goedemiddag Frans, heb mijn netwerkinstellingen gereset en nu werkt alles weer...oeffff wel zo prettig! bedankt voor 't meedenken! Grt Bertwin
Hoi,
Je zou je toestel een reset kunnen geven, simkaart en, indien mogelijk, batterij er uit, even wachten, kaart (en batterij) terug in het toestel plaatsen en weer inschakelen.
Controleer ook of je mobiel internet wel aanstaat.
Je zou je toestel een reset kunnen geven, simkaart en, indien mogelijk, batterij er uit, even wachten, kaart (en batterij) terug in het toestel plaatsen en weer inschakelen.
Controleer ook of je mobiel internet wel aanstaat.
Opgelost dus, jouw aanvulling en mijn antwoord kwamen gelijktijdig binnen 🙂
Hoi Bertwin, welkom op het forum van Simyo :)
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Internet. Op deze manier is je topic ook door andere forumleden makkelijker te vinden.
Wat fijn om te zien dat franswon je zo goed heeft geholpen 😃 Soms is een reset voldoende. Veel internetplezier! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
@franswon; bedankt voor je reacties. Goed werk 😃
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Internet. Op deze manier is je topic ook door andere forumleden makkelijker te vinden.
Wat fijn om te zien dat franswon je zo goed heeft geholpen 😃 Soms is een reset voldoende. Veel internetplezier! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
@franswon; bedankt voor je reacties. Goed werk 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.