Beste simyo medewerkers/leden,
Sinds een aantal weken kan ik amper gebruik maken van het internet op mijn telefoon. Als wifi aanstaat is internet gewoon snel maar als mijn mobiele netwerk aanstaat heb ik een zeer trage internetverbinding, voorheen had ik altijd een snel werkende internetverbinding. Ik heb een abbonement op internet en daar ben ik ook nog niet overheen. Kan iemand mij helpen om mijn internet weer te laten functioneren zoals voorheen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nada, welkom op het forum van Simyo! :)
Helaas zag ik iets te laat dat je hierover ook per mail contact met ons hebt gehad en daarbij de optie "Internet op je mobiel - Nederland" al een reset had gehad op het netwerk.
Dit heb ik namelijk zojuist ook gedaan, zou je daarom je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Echter ben ik wel benieuwd of de resets hebben geholpen? :)
Zo niet, dan zou ik graag willen weten welk tekentje je in het scherm van je telefoon ziet als je verbinding hebt met mobiel internet? Is dat 2G, E, 3G of H? En heb je overal geen snelle internetverbinding of op een bepaalde locatie?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Helaas zag ik iets te laat dat je hierover ook per mail contact met ons hebt gehad en daarbij de optie "Internet op je mobiel - Nederland" al een reset had gehad op het netwerk.
Dit heb ik namelijk zojuist ook gedaan, zou je daarom je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Echter ben ik wel benieuwd of de resets hebben geholpen? :)
Zo niet, dan zou ik graag willen weten welk tekentje je in het scherm van je telefoon ziet als je verbinding hebt met mobiel internet? Is dat 2G, E, 3G of H? En heb je overal geen snelle internetverbinding of op een bepaalde locatie?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.