11 oktober heb ik een internetbundel besteld bij mijn abonnement. De instellingen van mijn telefoon staan goed (KPN telefoonhulp gebruikt). Ik heb een Samsung Galaxy y (S5360). Zou kunnen worden gekeken waaraan het ligt dat ik nog geen internet op mijn telefoon heb?Â
Groetjes, Esther
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Slowlorisj,
Volgens onze gegevens heb je zojuist de optie 'internet op je mobiel' aan gezet. Je moet dan nog wel het toestel uit/aan zetten om deze wijziging direct te activeren. Mocht het alsnog niet werken, raad ik je aan de instellingen uit dit topic in te voeren op je toestel. Kan je aangeven of het nu werkt?
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je zojuist de optie 'internet op je mobiel' aan gezet. Je moet dan nog wel het toestel uit/aan zetten om deze wijziging direct te activeren. Mocht het alsnog niet werken, raad ik je aan de instellingen uit dit topic in te voeren op je toestel. Kan je aangeven of het nu werkt?
Groetjes,
Alex
hij doet het, dankjewel!!
Ok, bedankt voor het doorgeven.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.