Skip to main content

.

Beste meneer/mevrouw,



Ik heb vorige week een internetbundel aangeschaft via de website van simyo. Ik kreeg een mailtje met informatie waar ook in staat dat deze direct ingaat. Ik heb echter nog geen internetverbinding op de telefoon. Alleen met wifi heb ik nu internet. Volgens mij staan alle instellingen juist. Kan iemand mij helpen?



Met vriendelijke groet,



Michel van Dorp
Al geprobeerd of helemaal uitzetten en weer opstarten van het toestel het probleem verhelpt? Eventueel in combinatie met het uithalen en terugplaatsen van de simkaart.
Zojuis het apparaat helemaal uitgeschakeld en simkaart vrrwijderd en opnieuw erin gedaan. Nog steeds geen verbinding als ik de wifi uitzet.
Weet je zeker dat er staat dat 'ie direct ingaat? Meestal 1ste van de volgende maand toch (mits je de bundel voor de 25ste hebt geactiveerd)?
Hoi michelvandorp, welkom op het Simyo forum!



Wanneer je nog geen internetbundel hebt en je bestelt een bundel, dan gaat ie inderdaad meteen in. De reden dat je nog geen gebruik er van kon maken was omdat je vorig jaar de optie 'Internet op je mobiel' uit had gezet.

Je hebt het gisteren weer aangezet en nu kun je weer internetten :D



Scotsman en ahmed_a; dank voor het meedenken!

Reageer