Skip to main content

.

Beste Simyo forum,



Er is een app op mijn telefoon (bitX) die binnen een kwartier mijn gehele 3G bundel heeft leeggehaald terwijl de app in de achtergrond liep (een bug denk ik) (800MB). Gelukkig had ik een datalimiet ingesteld op mn telefoon die activeerde en ik kreeg een berichtje van simyo dat mn bundel er door is zonder dat ik daar verder aan heb gedaan. Is het nu voor de rest van de maand geen internet of is er toch nog iets wat ik kan doen.. :(



Mvg, Nick
Hoi Nick



Ja. er is wat aan te doen. Je kunt steeds 500 mb

bijkopen voor 5 euro.

Dat doe je om naar mijn simyo te gaan en daar om mb,s

bij te kopen.



Gr Arend
Hoi NickSimyo,



Welkom op het Simyo forum. Wat vervelend dat je bundel zo snel is verbruikt. Wat Arendhoogeveen zegt is de beste optie. Je kan via Mijn Simyo 500 MB bijkopen voor € 5,-.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Sean



@Arendhoogeveen bedankt voor je antwoord!

Reageer