Beste,
Ik probeer voor mijn schoonvader internet in te stellen op zijn mobiel. Ik heb alle opties van het forum geprobeerd echter werkt dit niet. Kun u mij helpen?
MVG
Elmer Volgers (namens Jan de Boer)
Bladzijde 1 / 1
Hoi JedB(of afgezante;)),
Welkom op ons forum.
Ik zie aan de gegevens dat je druk bezig bent geweest met de knop internet op je mobiel via Mijn Simyo. Ik denk iets te druk, daarom heb ik de optie een reset gegeven.:) Zou jij hetzelfde kunnen doen met je toestel, door hem even opnieuw te starten?
Mocht het dan nog niet werken, kun je eens naar deze link kijken.
Om wat voor toestel gaat het?
Welkom op ons forum.
Ik zie aan de gegevens dat je druk bezig bent geweest met de knop internet op je mobiel via Mijn Simyo. Ik denk iets te druk, daarom heb ik de optie een reset gegeven.:) Zou jij hetzelfde kunnen doen met je toestel, door hem even opnieuw te starten?
Mocht het dan nog niet werken, kun je eens naar deze link kijken.
Om wat voor toestel gaat het?
Ik zal het aan en uitzetten proberen. Het instellen conform de link die je hebt gestuurd heb ik reeds gedaan maar dat werkte toen niet.
Als dit het niet is wat zou het dan nog kunnen zijn?
groet Elmer Volgers
Als dit het niet is wat zou het dan nog kunnen zijn?
groet Elmer Volgers
Hoi Elmer Volgers
Ook om de instellingen actief te maken zal het toestel uit en weer aan gezet moeten worden.;) Kun je hier laten weten of dat geholpen heeft?
Ook om de instellingen actief te maken zal het toestel uit en weer aan gezet moeten worden.;) Kun je hier laten weten of dat geholpen heeft?
Het heeft niet geholpen helaas. Het toestel is overigens een Sony Ericsson Xperia S.
Hoi JedB,
Wat vervelend 😞 Kijk dan hier eens en volg echt stap voor stap de instructies. Je ziet dan ook plaatjes van het toestel en toestelspecifieke opties die evt. aan of uit moeten. De internetoptie staat hier helemaal actief, dat heb ik laten nakijken.
Om verder na te gaan wat het zou kunnen zijn, wil ik je vragen om (wanneer het opnieuw instellen geen resultaat geeft) de simkaart even in een ander toestel te proberen. Als je dan doorgeeft wat er precies gebeurt, kunnen we daar weer mee verder.
Laat je het hier weten?
Groetjes,
Charlene
Wat vervelend 😞 Kijk dan hier eens en volg echt stap voor stap de instructies. Je ziet dan ook plaatjes van het toestel en toestelspecifieke opties die evt. aan of uit moeten. De internetoptie staat hier helemaal actief, dat heb ik laten nakijken.
Om verder na te gaan wat het zou kunnen zijn, wil ik je vragen om (wanneer het opnieuw instellen geen resultaat geeft) de simkaart even in een ander toestel te proberen. Als je dan doorgeeft wat er precies gebeurt, kunnen we daar weer mee verder.
Laat je het hier weten?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.