Skip to main content

.

Sinds 19-09-2021 heb ik een abonnement bij simyo al die tijd heb ik geen internet.  kunt u voor mij nakijken wat er fout gegaan is bij de aansluiting? Mijn mobiele nr. is: . Alvast bedankt

Gerda

het is niet handig om je klantnummer en 06 nummer op een openbaar forum te zetten🤔


@G.A.M. Santen Zoals door @Ron H aangegeven, het is hóógst onhandig om dergelijke privacy gevoelige informatie op een openbaar (!) en dus voor iedereen toegankelijk forum te vermelden.

Het is jammer dat je niet direct na de post van Ron H actie had ondernomen, omdat je gedurende een korte tijd je post had kunnen bewerken.

Een Moderator (= Simyo medewerker) zal hierop terug komen en je post aanpassen.


@G.A.M. Santen Ik heb je post even aangepast, want het is inderdaad niet veilig om je persoonlijke gegevens op een openbaar platform te delen.

Als jij mij een privé bericht stuurt via deze link, dan help ik je daar graag verder!

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle