Skip to main content

.

Ik heb al een week geen internetverbinding meer met mijn sim.

Ik heb hier meerdere malen contact over gehad met de klantenservice, waarvan de meeste medewerkers daar niet eens weten waar ze over praten.

Mij werd tot nu toe al tot 5 keer gezegd dat mijn simkaart van het netwerk afgehaald gaat worden en weer aangesloten en mijn internet het daarna weer zou moeten doen.

elke keer zonder resultaat. Ik begrijp niet dat als je als medwerker ziet dat het al 4 x eerder niet is gelukt waarom het nu wel zou moeten lukken en er niet gelijk naar andere oplossingen gezocht wordt.

En de laatste keer dat ik belde werd mij gezegd dat er contact opgenomen gaat worden met de netwerkbeheerder en ik daar later over terug gebeld zal worden. Hoe zit het met de tijd daar tussen dan dat ik niet kan internetten?

Wie betaalt dat? Als wij als klant een half uur te laat betalen krijgen wij gelijk een herinneringsmail en daarna 5 euro aan extra kosten, maar als jullie een dienst niet kunnen leveren moeten wij wel gewoon doorbetalen en dan wel geduld hebben?

Wat ben ik afgeknapt op dit netwerk en vele anderen met mij.

Ik kan niet wachten tot mijn abonnement bij jullie afloopt zodat ik naar een andere provider kan overstappen, want jullie Simyo zijn in mijn ogen 1 grote grap. stelletje boeven die geen rekening houden met hun klanten, de klanten die ervoor zorgen dat jullie aan het eind van de maand een boterham op je bord hebt liggen.
*Bericht verwijderd ivm ongepast taalgebruik
Hoi,

Vervelend dat het internet niet werkt. Ik heb je al even gebeld om het samen met je op te lossen. Helaas kan ik je niet bereiken. Ik zal het daarom later nog eens proberen.

Groetjes,

Alex

Reageer