Sinds een aantal weken ondervind ik weer problemen met de verbinding van internet. Hierover heb ik een/twee maanden geleden ook over gebeld en toen werd mijn simkaart gereset? Maar het heeft niet geholpen. Als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik daarna even 3G verbinding, maar dat duurt maar een paar minuten. Ik kan alleen via WiFi op internet. Ik vind dit erg vervelend en hoop dat jullie dit voor eens en altijd kunnen verbeteren.
Bladzijde 1 / 1
Probeer het eens met de simkaart in een andere telefoon. Op die manier kun je uitsluiten dat het aan de simkaart ligt.
Hoi Smokeyboefje,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet handig! Je wilt natuurlijk een goede internetverbinding kunnen maken 🙂 Jammer dat de rest die uitgevoerd is niet zoveel uitgehaald heeft. In dat geval gaan we verder op onderzoek uit. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig.
Zoals Scotsman aangeeft is het goed om jouw simkaart eens in een andere telefoon te testen en andersom. Een goedwerkende simkaart in een jouw telefoon dus. Dit kan ons vertellen of het probleem bij jouw simkaart of toestel ligt.
Het is ook mogelijk dat het ligt aan de locatie waarop jij je bevindt. Kun je mij vertellen of je deze problemen op 1 of op meerdere locaties hebt? Als het op 1 locatie is, heb je dan voor mij de postcode en het huisnummer? Dan ga ik contact opnemen met de netwerkspecialist. Zij kunnen nagaan of er misschien problemen of werkzaamheden in de buurt zijn. Alvast bedankt voor het beantwoorden van al deze vragen ;)
@Scotsman, bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet handig! Je wilt natuurlijk een goede internetverbinding kunnen maken 🙂 Jammer dat de rest die uitgevoerd is niet zoveel uitgehaald heeft. In dat geval gaan we verder op onderzoek uit. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig.
Zoals Scotsman aangeeft is het goed om jouw simkaart eens in een andere telefoon te testen en andersom. Een goedwerkende simkaart in een jouw telefoon dus. Dit kan ons vertellen of het probleem bij jouw simkaart of toestel ligt.
Het is ook mogelijk dat het ligt aan de locatie waarop jij je bevindt. Kun je mij vertellen of je deze problemen op 1 of op meerdere locaties hebt? Als het op 1 locatie is, heb je dan voor mij de postcode en het huisnummer? Dan ga ik contact opnemen met de netwerkspecialist. Zij kunnen nagaan of er misschien problemen of werkzaamheden in de buurt zijn. Alvast bedankt voor het beantwoorden van al deze vragen ;)
@Scotsman, bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb op dit moment even geen andere werkende telefoon tot beschikking, maar waarschijnlijk over een aantal weken wel weer. Mijn postcode is 8715 HX, hier heb ik er het meeste last van. Op andere plekken let ik er minder op. Ik krijg ook vaak 'niet aangemeld bij netwerk' als melding wanneer ik iemand probeer te bellen.
Groetjes Josca
Groetjes Josca
Hoi Smokeyboefje,
Geen probleem, daar zin we voor :)
Omdat je al wel een postcode hebt doorgegeven, heb ik al contact kunnen opnemen met onze netwerkspecialist van KPN. Hij heeft de dekking op jouw postcode uitvoerig nagekeken. Buitenshuis is de dekking niet optimaal maar zou je wel gewoon moeten kunnen bellen. Dit kan af en toe wat lastiger zijn. Dit is net even afhankelijk van hoe druk het op de mast is.
Binnenshuis is het een heel ander verhaal helaas. De dekking is hier dusdanig zwak, dat bellen bijna niet mogelijk is. De problemen die jij daar ervaart met de 'niet aangemeld bij netwerk' melding, zijn in dit geval dan ook niet heel raar. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit op korte termijn verbeterd gaat worden. Sorry dat ik je geen oplossing kan bieden 😞 Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Angela
Geen probleem, daar zin we voor :)
Omdat je al wel een postcode hebt doorgegeven, heb ik al contact kunnen opnemen met onze netwerkspecialist van KPN. Hij heeft de dekking op jouw postcode uitvoerig nagekeken. Buitenshuis is de dekking niet optimaal maar zou je wel gewoon moeten kunnen bellen. Dit kan af en toe wat lastiger zijn. Dit is net even afhankelijk van hoe druk het op de mast is.
Binnenshuis is het een heel ander verhaal helaas. De dekking is hier dusdanig zwak, dat bellen bijna niet mogelijk is. De problemen die jij daar ervaart met de 'niet aangemeld bij netwerk' melding, zijn in dit geval dan ook niet heel raar. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat dit op korte termijn verbeterd gaat worden. Sorry dat ik je geen oplossing kan bieden 😞 Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.