Mijn internet doet het niet meer, maar ik heb mb's genoeg. Ik denk dat simyo mijn dataplafond heeft geactiveerd, .aar dat klopt in deze niet
Kun je iets meer detail geven?
Waar ben je bijvoorbeeld (Nederland, Buitenland)?
Wanneer werkte het nog wel, en weet je wat er sinds die tijd veranderd is?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je internet niet werkt. Op je aansluiting zie ik dat er wel internet wordt verbruikt, klopt dit? Als dit niet het geval is, wil ik je vragen om de informatie en instructies op deze twee pagina's goed door te lezen: Internet doet het nie en Handmatig mobiel internet instellen.
Misschien kun je nog even dubbelchecken of alle instellingen juist staan (vooral de APN-instellingen). Hierna zou alles weer moeten werken. Als dat niet het geval is, hoor ik dat graag, en kijken we samen verder naar een oplossing.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.