Volgens de app heeft mijn dochter nog mb's maar ze heeft een sms gehad dat haar bundel op is. WiFi doet het op het moment niet maar 3G doet het nu ook niet. In de sms stond ook dat ze buitenbundel tarief gaat betalen maar waarom kan ze dan niet meer op internet?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Liansa, welkom op het Simyo forum :)
In je gegevens zie ik dat je hier gisteren en vandaag ook contact over hebt gehad via Twitter.
Als het aan ons ligt kan je dochter in elk geval gewoon internetten. Misschien heeft ze zelf via een data monitor app een data plafond ingesteld op haar telefoon?
In je gegevens zie ik dat je hier gisteren en vandaag ook contact over hebt gehad via Twitter.
Als het aan ons ligt kan je dochter in elk geval gewoon internetten. Misschien heeft ze zelf via een data monitor app een data plafond ingesteld op haar telefoon?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.