Ik wil Simyo graag wat vragen. Ik had van de week prepaid aangeschaft voor mijn dochtertje. Prepaid voor 15 euro met een beltegoed van 22,50 euro. Ik koos voor prepaid, omdat ik niet met onverwacht hoge kosten geconfronteerd wil worden. En met dit bedrag zou ze zéker ruim een jaar vooruit kunnen.
Bij het installeren van haar telefoon had ik de Wi-Fi op haar mobiel aangezet. Toch is bij het installeren van de apps ongemerkt betaald internet gebruikt en zijn de kosten in zeer korte tijd opgelopen tot zo'n 53 euro! Hier kwam ik een uurtje later achter toen mijn dochtertje een mail kreeg dat haar beltegoed onder de 2 euro was gekomen. Wat zonde! En waarom kreeg ik niet een waarschuwing? Dit had bijvoorbeeld ook al in de brief van Simyo gekund als je de sim-kaart krijgt. Voor mezelf heb ik ook prepaid van Simyo en dit probleem heb ik echt NOOIT gehad en ik gebruik ook hetzelfde toestel als mijn dochter. Hier baal ik enorm van, helemaal omdat ik moet leven van een uitkering. Kan Simyo mij tegemoet komen in de kosten? Ik las op het forum dat Simyo dit vaker heeft gedaan, door uit coulance 20 euro terug te storten op het beltegoed. Ik hoop dat dat in mijn geval ook kan. Ik hoor graag van u!