Waarom heb ik geen 4G terwijl dit in mijn pakket zit? Op mijn eigen adres heb ik 4G gehad maar nu inmiddels niet meer.
Graag een reactie.
Mvrgr
Gemmy
Bladzijde 1 / 1
Wat heb je zelf al ondernomen om erachter te komen waarom je geen 4G momenteel hebt?
Soms wil het simpel herstarten van de telefoon al voldoende zijn. Doet het probleem zich ook voor op andere locaties dan het eigen adres. Wellicht is er een storing op de postcode van het thuis adres.
Zijn er andere in de directe omgeving die hetzelfde ervaren?
Soms wil het simpel herstarten van de telefoon al voldoende zijn. Doet het probleem zich ook voor op andere locaties dan het eigen adres. Wellicht is er een storing op de postcode van het thuis adres.
Zijn er andere in de directe omgeving die hetzelfde ervaren?
Hoi Gems,
Oeh, ontzettend balen dat je 4G niet werkt. Dat is niet handig!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat 4G wel gewoon aanstaat. Om ervoor te zorgen dat je hier zo snel mogelijk weer gebruik van kunt maken, zal ik deze optie voor je resetten. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit- en aan te zetten. Hierna kun je controleren of je 4G modus aanstaat bij je netwerkinstellingen op je telefoon.
Als het probleem blijft bestaan, dan hoor ik dit graag van je. Ik help je hier dan mee verder.
@Ray, bedankt!
Groetjes,
Asma
Oeh, ontzettend balen dat je 4G niet werkt. Dat is niet handig!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat 4G wel gewoon aanstaat. Om ervoor te zorgen dat je hier zo snel mogelijk weer gebruik van kunt maken, zal ik deze optie voor je resetten. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit- en aan te zetten. Hierna kun je controleren of je 4G modus aanstaat bij je netwerkinstellingen op je telefoon.
Als het probleem blijft bestaan, dan hoor ik dit graag van je. Ik help je hier dan mee verder.
@Ray, bedankt!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.