Hallo,
Ik zie al meerdere topics over dit onderwerp, hopelijk werkt een simkaart-reset bij mij ook...
Vorige week was ik een weekje in het buitenland en ik had toen mobiel netwerk, 3G en roaming allemaal uitstaan (iphone 4).
Sinds ik terug ben (zaterdagavond) en alles weer heb ingeschakeld werkt mijn mobiele netwerk / 3G niet meer. Buiten kan ik niet internetten. Via wifi werkt het wel gewoon en ik kan ook gewoon bellen en gebeld worden.
Bedankt voor de hulp!
Bladzijde 1 / 1
Heb je in je Mijn Simyo wellicht internet op mobiel uit staan?
Heb je daarnaast, als internet op je mobiel aan staat in je Mijn Simyo, hier al eens naar gekeken?
Heb je daarnaast, als internet op je mobiel aan staat in je Mijn Simyo, hier al eens naar gekeken?
Dank voor je snelle reactie.
Op Mijn Simyo staat internet op mobiel in Nederland aan (buitenland uit). Ook alle instellingen zoals weergeven in de door jou gedeelde link waren al correct.
Wat ik nu heb gedaan: iphone helemaal uitgezet, weer aangezet, simkaart ontgrendeld met pincode en nu werkt het plotseling wel weer.
Het is dus opgelost 🙂
Op Mijn Simyo staat internet op mobiel in Nederland aan (buitenland uit). Ook alle instellingen zoals weergeven in de door jou gedeelde link waren al correct.
Wat ik nu heb gedaan: iphone helemaal uitgezet, weer aangezet, simkaart ontgrendeld met pincode en nu werkt het plotseling wel weer.
Het is dus opgelost 🙂
Graag gedaan. Jouw 'oplossing' is inderdaad, hoe vervelend ook, erg vaak afdoende. Had ik even niet aan gedacht.
Bedankt voor je terugkoppeling.
Bedankt voor je terugkoppeling.
Hoi Angusbeef, welkom op het Simyo forum 🙂!
Wat onhandig dat je bij terugkomst in Nederland geen verbinding met het internet op je mobiel kon krijgen. Telefoons hebben vaak hulp nodig met de verbinding op het moment dat je de grens over gaat. Zoals je ziet helpt het als je je telefoon opnieuw opstart! :D
Gebeurt het nog een keer, zet dan je vliegtuigstand aan en uit. Dit is eenvoudiger dan het opnieuw opstarten van je iPhone, met hetzelfde effect.
Wat onhandig dat je bij terugkomst in Nederland geen verbinding met het internet op je mobiel kon krijgen. Telefoons hebben vaak hulp nodig met de verbinding op het moment dat je de grens over gaat. Zoals je ziet helpt het als je je telefoon opnieuw opstart! :D
Gebeurt het nog een keer, zet dan je vliegtuigstand aan en uit. Dit is eenvoudiger dan het opnieuw opstarten van je iPhone, met hetzelfde effect.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.