Nadat we de simkaart even in een ander toestel hadden gedaan om mee te kunnen geven aan de kleine (gebruiken ze wanneer ze zelf in de stad moeten fietsen en wij hun route kunnen zien) begon ie binnen no-time de hele bundel leeg te trekken. Kreeg ‘n smsje dat ie geblokkeerd was omdat er “ruim €100 euro” aan extra kosten gemaakt waren. Was al geblokkeerd dus kon er toen al niks meer aan doen, maar een paar dagen later bleek dat meer dan €1000 euro geweest te zijn.
Allemaal leuke antwoorden hoor, bepaalde functies op je toestel uitzetten etc., maar het zou toch nooit maar dan ook nooit moeten kunnen dat je na zo’n actie ineens je hypotheek niet meer kan betalen. Echt belachelijk. Die simkaart van Simyo durf ik ook nergens meer in te douwen nu, want dat is gewoon dood eng.
Ik hoop (en neem een klein beetje aan) dat Simyo dat gaat corrigeren. Het ging om een simkaart die voor de “familie telefoon” gebruikt werd, en er maanden waren met nagenoeg nul MB verbruik. Dus voelt dit enorm onredelijk.