Goedemorgen,
Ik heb zojuist ook even contact gehad met jullie servicedesk maar hier is helaas geen oplossing uit gekomen.
Dit is geloof ik mijn 2e maand bij Simyo en ik ben uiterst ontevreden. Mijn MB's binnen de eerste week van mijn bundel al allemaal verbruikt, terwijl ik mijn dagen doorbreng op kantoor en thuis waar ik WiFi heb (WiFi assistentie staat altijd al uit) en toch moet ik constant bijkopen. Ik krijg zelfs smsjes dat mijn bundel 80% verbruikt is terwijl mijn WiFi aanstaat.
Ik lees op jullie website meer klachten hierover en het enige wat ik lees en te horen krijg is dat jullie niet het MB verbruik kunnen zien.
Eigenlijk wil ik mijn abonnement per direct bij jullie op zeggen, ik heb een Simonly abonnement waarbij ik dacht lekker goedkoop maar doordat ik constant MB's bij moet kopen kom ik even duur uit als dat ik een abonnement met telefoon zou aansluiten.
Ik zie heel graag en spoedig een passende oplossing voor dit probleem. Ik ben al 15 jaar een iPhone gebruiker en ik heb nog nooit dit probleem gehad en ik doe niets anders dan toen.