Ik heb nu 4 mb gebruikt terwijl ik op wifi zit
Bladzijde 1 / 1
Dat kan. Als je denkt op wifi te zitten dan is het best mogelijk dat je toestel toch mobiel internet gebruikt, bijvoorbeeld als het wifi signaal aan de zwakke kant is. Je kunt dit voorkomen door mobiel internet uit te zetten op Mijn Simyo.
Hoi Vijverzicht,
Wat Scotsman aangeeft, klopt inderdaad. Als je wifi signaal zwakker wordt of wegvalt dan kan je toestel ervoor kiezen om via de simkaart verder te gaan. Dit voorkom je door de optie Internet op je Mobiel uit te schakelen op Mijn Simyo. Of je kunt ook Mobiele data of Mobiele gegevens uitschakelen op je toestel. Dan is er geen internetverbruik via je simkaart mogelijk en maak je daar ook geen kosten voor.
Groetjes,
Charlene
Wat Scotsman aangeeft, klopt inderdaad. Als je wifi signaal zwakker wordt of wegvalt dan kan je toestel ervoor kiezen om via de simkaart verder te gaan. Dit voorkom je door de optie Internet op je Mobiel uit te schakelen op Mijn Simyo. Of je kunt ook Mobiele data of Mobiele gegevens uitschakelen op je toestel. Dan is er geen internetverbruik via je simkaart mogelijk en maak je daar ook geen kosten voor.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.