Hoi,
vorige maand waren mijn mb's op en heb ik mijn simyo de knop, internet op mobiel-nederland op uit gezet, zodat ik niet over mijn bundel kan gaan. vanaf vandaag heb ik weer nieuwe mb's en heb ik de knop weer aangezet maar nu werken mijn mb's niet meer als ik mijn pakket gegevens aan zet..
Bladzijde 1 / 1
Hoi fenn,
Welkom op het forum 🙂
Wanneer je internet op je mobiel inschakelt, zou dat eigenlijk meteen moeten werken. Soms helpt het om na het inschakelen van de optie je toestel even een paar minuutjes uit te zetten, en daarna weer aan. Dan kan de herstelde optie zich registreren op je simkaart.
Ik heb de optie even helemaal opnieuw aan je aansluiting gekoppeld en ik wil je dus vragen om je toestel helemaal uit te schakelen en dan na 10 minuten weer aan te zetten.
Laat je me weten of het daarmee opgelost is?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum 🙂
Wanneer je internet op je mobiel inschakelt, zou dat eigenlijk meteen moeten werken. Soms helpt het om na het inschakelen van de optie je toestel even een paar minuutjes uit te zetten, en daarna weer aan. Dan kan de herstelde optie zich registreren op je simkaart.
Ik heb de optie even helemaal opnieuw aan je aansluiting gekoppeld en ik wil je dus vragen om je toestel helemaal uit te schakelen en dan na 10 minuten weer aan te zetten.
Laat je me weten of het daarmee opgelost is?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.