Skip to main content
antwoord

Manier om meer mb te krijgen?

• July 23, 2025
  • 13 reacties
  • 138 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Geen idee of ik hier goed ben. Maar ik heb een abonnement met 12GB internet. En normaal gesproken krijg ik dat niet op. Echter blijkt het dat ik nog maar 1GB over heb voor deze maand en ga ik morgen op vakantie en zou ik daaraan echt niet genoeg aan hebben.

Is er een manier om wat goedkoper aan meer MB's te komen dan de prijzige 500MB voor 5euro?

Of kan ik op een manier mijn bundel van volgende maand eerder laten beginnen?

Alvast bedankt

Groetjes

Jordy

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Jordyvalk,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag meer MB's wilt aangezien je op vakantie gaat. Helaas gaan bundelwijzigingen pas in op de eerste van de volgende maand. Het bijkopen van MB's kan inderdaad alleen per 500 MB voor €5,00. Wat ik wel voor je kan doen, is je 3000 MB cadeau geven. Ik hoop dat je hiermee vooruitkomt tijdens je vakantie! Je kunt de 3000 MB activeren via Mijn Simyo. 😊

Net zoals ​@JanD, raad ik je aan om het dataplafond aan te schaffen voor €0,50 per maand. Zo voorkom je dat je buiten je bundel kosten kunt maken. 

Voor nu wens ik je alvast een hele fijne vakantie! ☀

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

13 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 24, 2025

Beste ​@Jordyvalk gewoon die bundel aanschaffen, is slechts 1c per MB

Buitenbundelkosten zijn 15c per mb, dus reken maar uit.

en zet meteen dataplafond aan voor slechts 50c per maand, gaat dan per de 1e van de komende maand in en voorkom je buitenbundelkosten als je data op reikt te raken.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • July 24, 2025

Hi ​@Jordyvalk,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag meer MB's wilt aangezien je op vakantie gaat. Helaas gaan bundelwijzigingen pas in op de eerste van de volgende maand. Het bijkopen van MB's kan inderdaad alleen per 500 MB voor €5,00. Wat ik wel voor je kan doen, is je 3000 MB cadeau geven. Ik hoop dat je hiermee vooruitkomt tijdens je vakantie! Je kunt de 3000 MB activeren via Mijn Simyo. 😊

Net zoals ​@JanD, raad ik je aan om het dataplafond aan te schaffen voor €0,50 per maand. Zo voorkom je dat je buiten je bundel kosten kunt maken. 

Voor nu wens ik je alvast een hele fijne vakantie! ☀

Groetjes,
Seren

• Beginner
  • August 29, 2025

Hoi Seren, 

Ik heb hetzelfde probleem als JanD: meer MB's nodig om de laatste 3 dagen van de maand en de vakantie te overbruggen. Zou ik misschien ook wat MB's cadeau kunnen krijgen? 🙏

Heel erg bedankt!

Friesian
  • Forum Expert
  • August 29, 2025

Hoi ​@LCR . 

@JanD heeft geen probleem maar geeft een goed advies. 👍

• Beginner
  • August 29, 2025

Jordyvalk bedoel ik, de topicstarter. Bedankt!

JanD
  • Forum Expert
  • August 29, 2025

Kinderen die vragen worden overgeslagen heb ik altijd geleerd ​@LCR :-)

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hoi ​@LCR,

Bedankt voor je bericht. 

Vandaag is je internetbundel weer helemaal aangevuld omdat dit altijd gebeurd op de 1e van de maand. Ik heb alsnog een klein cadeautje voor je neergezet omdat je het zo lief vraagt 😁😉. Je kan zelf bepalen wanneer je dit wilt activeren. Je vind het cadeautje onder het kopje '’verbruik'’.

Groetjes,
Amy

• Beginner
  • September 21, 2025

Hallo Amy,

Ik ben nu op vakantie en ik heb hetzelfde probleem als deze mensen. Zouden jullie bij mij ook wat mb's kunnen aanvullen tot eind deze maand?😊 

500mb voor €5 bijkopen vindt ik ook erg veel..

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Koen 

JanD
  • Forum Expert
  • September 21, 2025

Hallo ​@Koenselten ook voor jou geldt: kinderen die vragen worden overgeslagen.

En die bundel voor €5 is de normale procedure om aan extra data te komen en als je dat te duur vindt moet je het niet doen, trouwens 1 cent per MB is niks vergeleken met 15 cent per MB buitenbundelkosten.

Let er wel op dat je je databundel niet overschreidt, want dat is pas ècht duur.

Als je een Android telefoon hebt kun je ook daar een datawaarschuwing en plafond instellen.

• Beginner
  • September 21, 2025

Hallo Jan,

Die anderen zijn uiteindelijk niet overgeslagen dus ik dacht dan probeer ik dat ook😉

Oké maar ik blijf er bij dat ik het erg veel geld vindt voor maar 500mb extra.. Bij andere providers zoals KPN en Vodafone waar ik eerder zat was het in ieder geval een stuk goedkoper om mb's bij te kopen.

Mvg,

Koen 

• Beginner
  • September 21, 2025

Ik kan pas een data plafond instellen vanaf volgende maand dus daar heb ik nu niets aan..

JanD
  • Forum Expert
  • September 21, 2025

Hallo Jan,

Die anderen zijn uiteindelijk niet overgeslagen dus ik dacht dan probeer ik dat ook😉

Oké maar ik blijf er bij dat ik het erg veel geld vindt voor maar 500mb extra.. Bij andere providers zoals KPN en Vodafone waar ik eerder zat was het in ieder geval een stuk goedkoper om mb's bij te kopen.

Mvg,

Koen 

Weet je wel wat een abonnement bij KPN en Vodafone kost vergeleken met Simyo, dan is het gewoon een sigaar uit eigen doos.

Eventueel kun je overstappen als ‘het gras daar groener is’ ​@Koenselten 😎

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 23, 2025

Hoi ​@Koenselten,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je deze prijs aan de hoge kant vind.

Echter is dit wel de enigste manier om extra MB's bij te kopen bij ons, ook staat dit in onze voorwaarden vermeldt. Voor nu zal ik als uitzondering 3GB voor je klaarzetten in jouw Mijn Simyo account maar voor de volgende keer dien je extra MB's bij te kopen via de gebruikelijke manier.

Hierbij sluit ik ook dit topic.

Groetjes,
Amy