Ik ben wel verbonden en alles ziet er goed uit, maar ik krijg moeilijk tot geen internet op mijn telefoon.
Is er iets dat ik zou kunnen doen?
Hallo
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet
Succes.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je internetverbinding niet goed werkt!
Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon nog even uit kunnen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.
Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Dag Roeqajja,
Het is nu gelukt. Dank je
Groetjes,
Feara
Hi
Bedankt voor je reactie.
Fijn om te horen dat het is gelukt! Geen dank hoor.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.