Skip to main content

.

Ik ben wel verbonden en alles ziet er goed uit, maar ik krijg moeilijk tot geen internet op mijn telefoon. 
Is er iets dat ik zou kunnen doen?

Hallo ​@Feara , kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/internet-doet-het-niet

Succes.

 


Hoi ​@Feara,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je internetverbinding niet goed werkt!

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon nog even uit kunnen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Dag Roeqajja,

Het is nu gelukt. Dank je 😊

Groetjes, 

Feara


Hi ​@Feara,

Bedankt voor je reactie. 

Fijn om te horen dat het is gelukt! Geen dank hoor. 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer