Geachte servicedienst,
Inmiddels voor de tweede maal aan het typen wegens ongemak van het gebruik van deze site.
Ik ben een actieve man van 70 jaar oud. En heb reeds 5 jaar (tot volle tevredenheid) een abonnement bij simyo.
Echter stortte de wereld afgelopen weekend voor mij in. Een nachtmerrie overkwam mij.
Wegens overschrijding van internet tegoed is mijn simkaart 3 maal geblokkeerd. En werd mij medegedeeld dat ik een factuur mag verwachten van 400 euro. Naar simyo bellen was en is niet meer mogelijk wegens de blokkering van de simkaart. Na heeeeel lang zoeken en proberen nu via deze voor mij onmogelijke weg om te komen tot een verzoek om clementie en coulance van simyo ten aanzien van de horror factuur.
Ik weet inmiddels dat ik zelf een tekortkoming heb gemaakt. Ik woon in een buitengebied waar de internet snelheid zeer laag is EN REGELMATIG WEGVALT EN DAN WEER OPSTART. Ik heb de fout gemaakt mobiel internetten aan te laten terwijl ik thuis was. Om 22 u ben ik naar bed gegaan en heb via kanaal digitaal journaal gezien. Enkele malen viel wifi uit. En BLIJKT NU STARTE VIA MOBIEL INTERNET WEER OP. Ben in slaap gevallen na een half uur. Met als gevolg open tv kanaal via internet mobiel in de lucht bleef. Hierop heeft simyo correct gereageerd door na hoge kosten te blokkeren. Echter heb ik 3 maal bericht ontvangen (terwijl ik sliep) maar de teller is waarschijnlijk (na de eerste keer) wel door gegaan. Wat doorging tot 400 euro.
Ik verzoek dan ook gebruik te mogen maken van uw coulance regeling en de kosten kwijt te schelden en mij in de gelegenheid te stellen mijn abonnement aan te passen (naar onbeperkt bellen en internet) zodat ik nooit meer buiten de bundel kan opereren.
Met vriendelijke groet een gestreste man