Ik heb 1 en 2 oktober 2x een dagbundel geactiveerd. Er is een internetgebruik berekend van € 11,... Hoe kan dit? Alle andere dagen gebruik ik alleen wifi. Alleen als ik buiten de deur ben activeer ik een bundel.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mverkuyl,
Ik heb je aansluiting en je verbruik bekeken. Ik zie dat je inderdaad op 1 en 2 oktober een dagbundel hebt geactiveerd. Aan je verbruik te zien en de verwerkingstijd van ons systeem lijkt er sprake te zijn van een overlapping. Dit zal te maken hebben gehad met een vertraging van de verwerking van het internet verbruik. Ik daarom de kosten terug gestort op je beltegoed saldo. Dit staat er binnen 24 uur op. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Ik heb je aansluiting en je verbruik bekeken. Ik zie dat je inderdaad op 1 en 2 oktober een dagbundel hebt geactiveerd. Aan je verbruik te zien en de verwerkingstijd van ons systeem lijkt er sprake te zijn van een overlapping. Dit zal te maken hebben gehad met een vertraging van de verwerking van het internet verbruik. Ik daarom de kosten terug gestort op je beltegoed saldo. Dit staat er binnen 24 uur op. Excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.