Simyo helpppppppppp
mijn kind van 13 gebruikt dit abodement. Ik ben een alleen staande mama van 2 jongens. De kleinste ligt momenteel in het zh. Mijn oudste was bij mij maar moest even zich zelf vermaken. Wij hebben geen sms’je binnen gekregen. Wij hebben dit abodement al jaren, en gaat altijd goed. Nu zie ik dat jullie een vertraging hebben met mb verwerking. Maar mijn zoon is dus blijkbaar al 2 dagen door zijn mb heen. En hij is net pas geblokkeerd. Het extra te betalen bedrag is nu al bijna 1000 euro! En er komt nog een hele dag bij! Dat zou betekenen richting de 2500/3000 euro !!!!! Dit kan toch niet! Zijn abodement is geblokkeerd en dat terwijl we het nu juist zo hard nodig hébben nu zijn kleine broertje zorg nodig heeft. Ik ben al een uur aan het huilen hoe dit kan gebeuren. Ik heb in zijn sms’je gekeken niks. En mijn eerste mail van jullie kreeg ik vanavond tegelijk binnen met het blokeren van zijn telelfoon. Help help help help alsjeblieft help. Al jaren dit abonnement, nooit eroverheen gegaan. Ik kan dit niet betalen🤯