Ik heb een Huawei Ascent Y530 en kom niet meer op het mobiele internet wel met Wifi.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hoebe Yang,
Welkom op het Simyo Forum!
Heb je je mobiel al eens uitgezet voor 15 minuten en daarna weer aangezet?
Je sim-kaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk van Simyo en lost meestal het probleem op.
Werkt dit niet.
Kun je het beste eerst proberen handmatig het netwerk van KPN te selecteren.
Mocht dat ook niet helpen raad ik je aan de APN instellingen opnieuw handmatig in de telefoon te zetten.
Ook wil ik je vragen te controleren of "Internet verbruik" wel aanstaat in Mijn Simyo.
Graag je reactie.
Fijne dag nog!
Welkom op het Simyo Forum!
Heb je je mobiel al eens uitgezet voor 15 minuten en daarna weer aangezet?
Je sim-kaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk van Simyo en lost meestal het probleem op.
Werkt dit niet.
Kun je het beste eerst proberen handmatig het netwerk van KPN te selecteren.
Mocht dat ook niet helpen raad ik je aan de APN instellingen opnieuw handmatig in de telefoon te zetten.
Ook wil ik je vragen te controleren of "Internet verbruik" wel aanstaat in Mijn Simyo.
Graag je reactie.
Fijne dag nog!
Hoi hoebe yang, welkom op het Simyo forum!
Top om te zien dat maikel.twinnie al heeft gereageerd op je vraag 🙂 Hij heeft een paar handige tips gegeven. Je kunt onder andere op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart je optie 'Internet op je mobiel - Nederland' controleren.
Ik zie dat deze nog niet aanstond en dat je met behulp van de telefonische klantenservice weer internetverbinding hebt gekregen 🙂 Erg fijn om te zien.
Mocht je nog vragen aan ons hebben, dan weet je ons te vinden :$
@maikel.twinnie; hartstikke bedankt voor je goede hulp 🙂
Top om te zien dat maikel.twinnie al heeft gereageerd op je vraag 🙂 Hij heeft een paar handige tips gegeven. Je kunt onder andere op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart je optie 'Internet op je mobiel - Nederland' controleren.
Ik zie dat deze nog niet aanstond en dat je met behulp van de telefonische klantenservice weer internetverbinding hebt gekregen 🙂 Erg fijn om te zien.
Mocht je nog vragen aan ons hebben, dan weet je ons te vinden :$
@maikel.twinnie; hartstikke bedankt voor je goede hulp 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.