Hoi,
Als ik op het internet wil via de gegevensverbinding krijg ik een melding van Kliksafe waarbij ik een gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren. Heb Kliksafe er zelf niet opgezet? Het toestel is een HTC Chacha.
Iemand die me hiermee kan helpen want ik wil toch wel graag gebruik maken van m'n abonnement met internet.
Bladzijde 1 / 1
Beste VKV,
Deze melding is voor ons niet bekend. Wij hebben het even nagevraagd bij de netwerkspecialisten en het blijkt en een toestel gerelateerd probleem te zijn. Wij adviseren je hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen of je te richten tot HTC.
Groetjes,
Arie
Deze melding is voor ons niet bekend. Wij hebben het even nagevraagd bij de netwerkspecialisten en het blijkt en een toestel gerelateerd probleem te zijn. Wij adviseren je hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen of je te richten tot HTC.
Groetjes,
Arie
Hoi,
Ik krijg van HTC het antwoord dat het niet toestelgerelateerd is.
Ik zal maar eens op zoek gaan naar contactgegevens van Kliksafe zelf.
Groeten
Ik krijg van HTC het antwoord dat het niet toestelgerelateerd is.
Ik zal maar eens op zoek gaan naar contactgegevens van Kliksafe zelf.
Groeten
Beste VKV,
Wij adviseren je in dit geval inderdaad contact op te nemen met Kliksafe. Dit is namelijk volledig onbekend voor ons. Laat ons even weten of het is gelukt.
Groetjes,
Arie
Wij adviseren je in dit geval inderdaad contact op te nemen met Kliksafe. Dit is namelijk volledig onbekend voor ons. Laat ons even weten of het is gelukt.
Groetjes,
Arie
Hoi,
Van Kliksafe ook een vaag antwoord gehad (ze hadden het over een computer ipv een telefoon, lekker goed m'n verhaal gelezen ook). Uiteindelijk zelf maar weer wat dingen geprobeerd. Wat bleek, er stond een proxy ingesteld en toen ik die verwijderde was het probleem in een keer opgelost. Kan nu dus gewoon gebruik maken van internet via 3g.
Groeten,
VKV
Van Kliksafe ook een vaag antwoord gehad (ze hadden het over een computer ipv een telefoon, lekker goed m'n verhaal gelezen ook). Uiteindelijk zelf maar weer wat dingen geprobeerd. Wat bleek, er stond een proxy ingesteld en toen ik die verwijderde was het probleem in een keer opgelost. Kan nu dus gewoon gebruik maken van internet via 3g.
Groeten,
VKV
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.