Vandaag werd ik met grote schrik wakker toen ik ontdekte dat mijn telefoonrekening €458 hoger uitvalt dan normaal. Dit is voor mij onbegrijpelijk en onacceptabel, vooral omdat:
1. Ik mijn telefoon niet heb gebruikt in de nacht. En was naar mijn weten verbonden met wifi en heb geen handelingen verricht die zulke kosten kunnen verklaren.
2. Ik een dataplafond heb aangeschaft, maar deze pas de volgende maand ingaat. Dit vind ik misleidend, want ik ging ervan uit dat dit direct zou ingaan om onverwachte kosten te voorkomen.
3. Volgens jullie eigen informatie op de website wordt bij €100 extra kosten per dag de simkaart geblokkeerd. Dit is niet gebeurd, waardoor de kosten onnodig hoog zijn opgelopen.
Ik ben zeer ontevreden over deze situatie en eis een duidelijke uitleg én zou het onacceptabel vinden als van mij verwacht wordt dit extreem hoge bedrag te moet te betalen. Dit had niet mogen gebeuren.
Ik zie graag spoedig een reactie tegemoet.